poniedziałek, 23 maja 2011

Glam rock!

Klimat rockowy niekoniecznie równa się masywnym butom i niechlujnym ubraniom! Powracając znowu do łask świata mody udowadnia nam, że może się bardzo dobrze łączyć z sukienkami vintage i pastelowymi kolorami. Drapieżny look wcale nie wyklucza kobiecej prezencji! A dla dziewczyn stawiających na oryginalność i odwagę oferuje skórzane akcenty, trochę łańcuchów, dominującą czerń i krwistą czerwień na ustach. Tak rockowe stylizacje odnajdują się w modzie ulicznej:


10 komentarzy:

  1. Właśnie.. muszę sobie kupić czerwoną szminkę, czarną skórzaną ramoneske i doczepić na kołmierz ćwieki! Ta dziewczyna na dole po lewej według mnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. leginsy z motywem flagi- świetne! nie wie ktoś gdzie można podobne kupić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz zmieniłaś kolejność zdjęć :P A chodziło mi o tą na dole po prawej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś mi nie pasują do takich strojów szpilki ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze wszystkie mi się bardzo podobają.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. noo coskie te legginsy z flagą < 3
    jejku, wgl to bym mogła wszystko przygarnąć ^^
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://moda-kasia.blogspot.com/ - Konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani w różowym sweterku i czapce ma boski kolor dżinów, takiego właśnie szukam. Może widziałyście gdzieś cos podobnego?

    OdpowiedzUsuń
  9. @Anonimowy... co prawda nie leginsy, ale rajtuzy z amerykańskim motywem można było kupić tutaj
    http://vintageshop.pl/index.php?page=produkt_info&produkt_id=7415

    Teraz są wyprzedane, ale mają sporo innych ciekawych modeli.

    OdpowiedzUsuń