środa, 18 maja 2011

Motywy flagi amerykańskiej/brytyjskiej.

Temat przez wszystkich nieco wyczerpany, aczkolwiek wciąż na topie. Motywy flag przekroczyły próg świata mody nieśmiało goszcząc na bandanach bądź bluzach i właśnie wtedy poskromiły sobie serca nastolatków na całym świecie. Dzisiaj tego typu nadruki goszczą na torebkach, bokserkach, trampkach, strojach kąpielowych, spodenkach i innych różnych gadżetach. Zdominowały dosłownie wszystko i były strzałem w dziesiątkę, ponieważ według mnie są cholernie wyraziste i przychylają mi kawałek Wielkiej Brytanii/Stanów Zjednoczonych - dwóch państw, w których mogłabym wieść cudowne życie (mimo wszystko marzę jednak o zamieszkaniu w UK). Cóż, nie da się zaprzeczyć, że mają w sobie "to coś":






Osobiście zakochałam się w spodenkach z pozycji siódmej i marzy mi się również kopertówka podobna do tej ze zdjęcia dziewiątego. A Wam co najbardziej przypadło go gustu?

11 komentarzy:

  1. absolutnie zgadzam się co do tych motywów na koszulkach,spodenkach etc.
    Osobiście bardzo podobają mi się spodenki w ten wzór. A tak po za tym to bardzo fajny blog,na pewno tu jeszcze nie raz zajrzę.pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba sobie coś kupiiiić z tym motywem :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki są świetne ;) sama jestem szczęśliwą posiadaczką takich spodenek ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. musze coś kupić sobie z tą flagą, a spodenki są boskie < 3 ciekawy blog, czekam na wiecej, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi spodobała się bluza z drugiego zdjęcia, ale spodenki też są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1,7,9 :)
    Gdzie można znaleźć rzeczy z takimi motywami? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę, że przede wszystkim należy poszperać na allegro, można tam znaleźć prawdziwe perełki za grosze! jeśli chodzi o typowe sklepy, to warto zajrzeć do H&M, ewentualnie do Bershki. chociaż jak się dobrze rozejrzysz to zawsze na coś trafisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na lookbooku na takie ładne zdjęcie się natknąłem i pomyślałem sobie o fucklimit ;).
    http://lookbook.nu/look/1614671-You-must-be-somewhere-in-London?sunsilk

    OdpowiedzUsuń
  10. wszędzie szukam jakiegokolwiek akcesoria z tym motywem, lecz w polsce graniczy to z cudem, jesli macie jakies strony przesyłajcie prosze

    modeforme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń